Tarify a ceny

BASIC

295 Kč /měsíc
  • 30 Mbps Maximální rychlost
  • 500 Kč Cena instalace vč. zařízení*

STANDARD

430 Kč /měsíc
  • 37 Mbps Maximální rychlost
  • 500 Kč Cena instalace vč. zařízení*

PROFI

545 Kč /měsíc
  • 45 Mbps Maximální rychlost
  • 500 Kč Cena instalace vč. zařízení*

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Maximální míra agregace u tarifu BASIC je 1:15 , u tarifu STANDARD 1:10 a u tarifu PROFI 1:6. Uváděná rychlost je hodnota download, přičemž upload se rovná přibližně 35% rychlosti downloadu. Podrobné hodnoty rychlostí download/upload jsou uvedeny v dokumentu Informace pro uživatele dle nařízení evropského parlamentu + CENÍK

*cena instalace platí při podpisu smlouvy na 24měs.

Nyní k dispozici optický internet.

Pokrytí naší internetové sítě

Instalace

Samotnou instalaci provádíme po zaměření a telefonické dohodě s Vámi, přímo našim technikem. V základní ceně instalace je umístění zařízení 5GHz na anténní stožár (konzole), 10m UTP kabelu, svedení kabeláže přímo až k počítači, nebo bezdrátovému wifi routeru, nastavení počítače z hlediska IP adresace a úvodní zaškolení.

Základní cena instalace mimo technologie 2.490,- (Mikrotik)
Dotovaná instalace (smlouva na dobu určitou) 500,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 24měs.)
1000,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 12měs.)

Cena za další úkony a HW:

WiFi router TP-Link a/b/g/n (dle typu a dosahu) 500,- až 1.250,-
Nastavení wifi routeru 250,-
Síťová karta LAN 10/100 270,-
Bezdrátový USB adaptér 380,-
Konzole – držák na stožár, komín, zeď 160,- až 320,-
UTP kabel cat5e indoor 10,- / metr
UTP kabel outdoor 13,- / metr

Servis

Po osobní, nebo telefonické dohodě, je možné se domluvit na servisním výjezdu našeho technika. V každém případě pouze v situaci, kdy je chyba na naší straně (na straně vysílače – např. výpadek elektrické energie na našem vysílači, nefunkční hardware vysílače, snížená citlivost bezdrátových karet) je servis neplacený! Je potřeba si proto dobře uvědomit, že v případě chyby na vašem počítači, nebo na straně přijímacího zařízení (s výjimkou špatně provedené instalace) je vždy servis placený.

Cena výjezdu:

Doprava 10 Kč / km
Cena za práci technika první hodina 300 Kč, každých dalších započatých 30 min.150 Kč

V rámci této služby Vám může technik provést běžné opravy či přenastavení PC, notebooku, routeru nebo modemu. Pokud si přejete zásah na serveru, podnikové síti a jiných náročnějších zařízeních, bude se cena řídit podle ceníku Služby pro firmy. Důvod je prostý, tyto činnosti vyžadují další finančně náročnější a pravidelné školení technika.

FAQ - Často kladené dotazy

Na jaké frekvenci je možné se připojit?

Jdeme s dobou a nejnovějšími trendy a proto jsme v tuto chvíli schopni Vás připojit na frekvenci 5Ghz technologe MikroTik MiMo N/AC. Na starší technologiích přípojky již nepřipojujeme.

Není to zdraví nebezpečné?

Ne, není. Naše zařízení jsou všechna schválena Českým telekomunikačním úřadem a jejich provozování odpovídá hygienickým standardům EU, tedy jejich vliv na zdraví a životní prostředí je zanedbatelný a dlouhodobé vystavení vysílání zařízení není zdraví škodlivé.

Jak dlouho trvá instalace?

Záleží na složitosti instalace a také zda-li se jedná o již připojený objekt, nebo zda-li se bude umisťovat nová přijímací jednotka na domě. Obvykle instalace trvá 1,5 – 2 hodiny.

Kdy mi od Vás přijde smlouva?

Smlouva je standardně sepsána na místě a to s technikem ihned po instalaci a ozkoušení funkčnosti. Je možné Vám  také zaslat vzor smlouvy předem na email, nebo si jej můžete najít na naších stránkách v příslušné sekci.

Jakým způsobem za službu platím?

Můžete platit bankovním převodem na náš účet s uvedením variabilního symbolu, kterým je číslo Vaší smlouvy nebo formou poštovních složenek, které Vám na vyžádání zašleme. Způsob platby SIPO nedoporučujeme. Ideální je zavedení trvalého příkazu z Vašeho účtu k prvnímu dni v měsíci. Dále je i možnost po domluvě zaplatit hotově v naší kanceláři v Kunovicích (pouze čtvrtletní, pololetní a roční platby).

Co se stane, když za službu včas nezaplatím?

Nejprve Vás systém automaticky upomene pomocí emailů. Pokud by ani poté nebyla platba v blízké době zaplacena, služba internet je automaticky pozastavena a pokud ani tehdy nedojde k nápravě, vše je bráno jako porušení smluvních podmínek s možností okamžité výpovědi smlouvy z naší strany spojené se stornopoplatkem kdy následně dlužnou částku předáváme inkasní společnosti, která se tímto zabývá.

Je možné převést smlouvu na někoho jiného?

Ano možné to je. Vám se smluvní vztah zruší až s nabytím platnosti smlouvy toho na koho se přepisuje.

Je návštěva technika, když mi nefunguje internet, zdarma?

Ano, ale pouze v případě kdy je problém identifikován na straně poskytovatele. Nejprve je nutnost ověřit si nefunkčnost na lince technické podpory, kde se dozvíte případné detaily. V případě že to bude nutné zašleme k Vám našeho technika. Je potřeba si uvědomit, že v žádném případě není návštěva technika zdarma v případě problémů s Vašim počítačem, WiFi routerem, či Vašim zařízením pro příjem signálu pokud se nejedná o závadu způsobenou chybnou instalací. Na instalaci je záruka 12 měs.

Neovlivňuje počasí moje připojení?

Ano, ovlivňuje, ale minimálně. Vzhledem k tomu, že se snažíme klienty připojovat na co nejmenší vzdálenost od našich vysílačů, je ovlivnění povětrnostními podmínkami minimální. Situace, že by připojení přestalo úplně fungovat, může nastat pouze v případě kdy je sněhová vánice a viditelnost téměř nulová. Průměrný déšt nebo sněžení rychlost připojení v žádném případě neovlivní.

Jaký je Váš SMTP server pro odesílání emailů?

Náš server pro odchozí poštu je ve tvaru smtp.lmnet.cz. Výrazně však doporučujeme používat smtp server Vašeho poskytovatele emailových služeb.

Jaká je spotřeba elektřiny?

Spotřeba je zanedbatelná a řádově se pohybuje kolem 3,6 kWh měsíčně, tedy kolem 20 Kč.

Poskytujete skutečně neomezené připojení?

Ano, poskytujeme. Na naší síti neuplatňujeme žádné FUP limity stažených dat nebo omezování rychlostí v případě dlouhodobého stahování.

Mohu si připojení namontovat sám?

Ne, společnost LMnet, s.r.o. v žádném případě nepovoluje instalace přijímacích zařízení do naší sítě nikým jiným než našimi zaměstnanci.

Jak to funguje a je to opravdu bezdrátově?

Ke klientovi se musí umístit přijímací jednotka do míst (anténní stožár, komínové těleso atd.) kde se potvrdí 100% optická viditelnost k našemu vysílači. Od vysílače k přípojce se internet šíří bezdrátově a od Vašeho přijímacího zařízení vždy vede kabel do vnitřních prostor budovy.

Kdy mi od instalace zařízení bude internet fungovat?

Ihned po instalaci Vám technik předvede funkčnost služby na Vašem počítači. Pokud by Váš počítač nebyl způsobilý využívat internetové připojení (nenainstalovaná síťová karta, špatné ovladače, zavirovaný PC apod.), demonstruje technik funkčnost na svém zařízení a nabídne Vám adekvátní řešení.

Je instalace zařízení a zprovoznění zdarma?

Ano, přijímací zařízení je zapůjčeno zdarma v případě uzavření smlouvy na 24 měs. Pokud se rozhodnete pro variantu zápůjčky zařízení od nás se smlouvou na 24 měs. platíte pouze 500,- Kč připojovací poplatek. Cena zřízení bez úvazku včetně práce technika je 2.490 Kč (15m UTP kabelu v ceně, montáž, nové přijímací zařízení)  příjímací zařízení je po té ve Vašem vlastnictví.

Kdy mohu smlouvu na dobu neurčitou vypovědět?

V případě smlouvy na dobu neurčitou můžete smlouvu vypovědět kdykoliv bez udání důvodu a výpovědní lhůta je 3 kalendářní měsíce. Výpověď smlouvy není sankcionována žádným poplatkem.

Kdy a za jakou dobu služby platím?

Platby za služby jsou prováděny čtvrtletně a to v měsících 1,4,7 a 10, pololetně v měsících 1 a 7, nebo ročně a to vždy předem. Splatnost je k poslednímu dni v daném měsíci.

Když mi bude připadat má objednaná rychlost nízká, je možné u Vás služby navýšit?

Ano, je to možné, stačí jen kontaktovat naší technickou podporu kdy po té dohodneme další kroky nutné ke zvýšení rychlosti ať už se jedná o upgrade technologie či pouhé navýšení tarifu.

Když mi něco nefunguje, kam mám volat?

Volejte nebo pište na linku technické podpory +420 603 237 981 vždy v pracovní dny od 9.00 do 18.00 , případně SMS i mimo tuto dobu. Můžete také využít náš emailový kontakt internet(at)LMnet.cz, nebo přimo kontakt na technika michael.hendrych(at)LMnet.cz

Nejde mi odeslat email, proč?

Pokud požíváte emailový účet přes webové rozhraní např. seznam, atlas, centrum, email apod. budete muset kontaktovat svého poskytovatele emailu přímo. Pokud používáte externí program emailového účtu např. Outlook, Thunderbird atd. je nutné zkontrolovat server pro odchozí poštu popsaný v dalším dotazu.

Musí být zařízení nějak napájeno?

Ano, zařízení musí být napájeno stejnosměrným napětím 9V-30V dle typu použitého zařízení. Standardně je napájení realizováno tzv. PoE napájením, kdy do přijímacího zařízení vede pouze jeden kabel a po tomto kabelu se zařízení i napájí.

Je možné získat od vás veřejnou IP adresu?

Ano, u tarifů STANDARD a PROFI máte  veřejnou IP adresu automaticky a zdarma. U tarifu BASIC je veřejná IP za poplatek 50Kč.

Můžu mít připojeno více počítačů?

Ano, ale je nutnost vytvořit domácí síť pomocí wifi-routeru. Pomocí tohoto zařízení lze vytvořit bezdrátovou síť i propojení více počítačů kabelem. Router můžete využít svůj vlastní, pouze je potřeba umět si nastavit základní nastavení, nebo Vám ho naše firma nainstaluje kvalifikovaným technikem.

Je připojení stabilní? A co zarušení?

Ano, je stabilní. Snažíme se aplikovat několikeré jištění proti dnešnímu zarušení ovzduší, které se nám tímto daří úspěšně eliminovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o volné vysílací pásmo, může každý vysílat na všech povolených frekvencích. Provoz WiFi sítí je ale regulován Českým telekomunikačním úřadem, který upravuje podmínky používání WiFi sítí a zavazuje jednotlivé poskytovatele, aby se navzájem nerušili a své vysílaní navzájem harmonizovali.